instagram

Wednesday, May 4, 2016

Modish Scarf - label besi

Assalamualaikum semua sahabat blog kesayangan saya..
alhamdulillah rabu dah hari ni..sebulan lagi dah nak masuk bulan ramadhan ni..
kejap je mase kann..:)

well hari ni saje nak kongsi kat blog yang label besi utk brand skaf saya dah sampai..
alhamdulillah selamat sampai dan indah sungguh kejadiannya..
kemas betul label yang di buat..
setiap satu label dibungkus setiap satu dengan teliti untuk mengelakkan calar pada label besi tersebut..
puas hati betul la kalo sesapa tanya saya pasal label besi ni..

oleh yang demikian, dengan tidak segan silu saya share kontek utk sesapa yang mana tahu tengah cari label nak buat dengan siapa..tapi tak tahu nak pilih yang mana bagus..
selain label besi, diorang bole buat label kain, label kulit and label acrylic..
bole pi usha facebook or instagram diorang ni..

Nama : Ganyoot Label
Haziq : 019 7777 635

Facebook:
https://www.facebook.com/search/top/?q=ganyoot%20label

Instagram:
https://www.instagram.com/ganyootlabel/



sekarang tengah jahit lagi tudung untuk stok raya..
mana lagi nak jahit label besi..
tak menang tangan rasanya tailor saya tu..

oklah setakat tu dlu..
jumpe di next entry..
takecare and salam kawan2!! :)

2 comments:

adarnadzmie said...

wahhh... moga business ko terus sukses yer....:)

Unknown said...

bebbb.. cantek nye label tudung hang~
warna gold tu yang nampak mewah sgt.
tak boleh jadik nih.
kena gi usha shawl jugak nih.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...