instagram

Tuesday, May 3, 2016

Makcik Nely ke Kidzania

assalamualaikum salam sejahtera kawan2 blog kesayangan..
didoakan semoga sehat hendaknya di petang selasa hari ni :)
alhamdulillah dengan rexeki yang tak putus-putus dari Allah s.w.t utk kita semua..
syukuri segala nikmat yg Dia berikan :)

banyak cerita nak cerita tapi tak tahu mana dlu nak cerita hehe..
okla di bulan mei saya mulakan cerita dengan makcik Nely..
cerita ni dah lama, bulan lepas la dia pegi Kidzania..
rombongan sekolah dia..
rombongan cik kiah la senang crita..
nek bas besar katanya..
seronok sangat sampai saya baru bukak pintu kete nak kuar, die punya cerita kuar dlu kahkahkah ;p

Genius Aulad selalu buat rombongan cik kiah, merata pergi..
ada pendedahan luar la bagus kan..
tak lah dok dalam kelas je boring cepat budak2 ni..
kalau aku jadik cikgu mau sawan dok dengan budak2 ni yang tak tau dok diam..hehe ;p

Fee utk ke Kidzania ni cuma RM100 termasuk makan..
ok lah kan..
petang baru sampai rasanya kul 6, dah tu semua tido kepenatan dalam bas ..
bawak balik gambar sekeping dengan ada la 2-3 ketul souvenier..
Makcik babysitter bgtau saya die citer 4 hari 4 malam tak habes..
layannnn...;p









oklah setakat tu dlu..
malas nau aku nak tulis panjang panjang..
berjumpe di next entry..
cemana weken u olss kawan2?

saya dipenuhi aktiviti bermanfaat..(agakla ;p)
hehe..
salam n takecare!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...