instagram

Thursday, April 7, 2016

Index Living Mall, IOI City Mall Putrajaya

assalamualaikum kawan2 blog kesayangan..
semoga sehat dan sejahtera, bahagia dan murah rexeki hendaknya..
khamis dah hari ni..
sat ja dah seminggu..
tak lama nak puasa dah, ganti puasa jangan lupa nah adik kakak :)

ok ok, cerita kali ni berkisar hal home deco lagi..
first time singgah Index Living Mall, IOI City Mall, Putrajaya..
kalau tanya saya, saya suke tempat ni..barang2 die saya suke..
banyak barang ada kat cni dari perabut, barang kelengkapan rumah, permaidani..bunga bungaan..
semua ada..mak pak je tak de lol
kire die pun konsep mcm ikea jugak..
one stop centre for home..
Index Living Mall ni brand Thailand kalau tak silap saya..
harga pun bole tahan..
tahan mahal lah..tahan murah tak pasti wakakakakkakakak ;p

sebenarnya saya tak de apa barang pun nak beli..
lebih kepada nak cuci mata saja..
so saya share la dengan kawan2 blog mana tempat best yg bole cuci mata kalau nak tengok home deco..
ada satu dua lukisan yang menarik mata saya tp nanti dlu lah..
kita servey2 dlu :)

sekarang saya sangat mencari kufi art yang cantik dan mesra poket..
kufi art yang kaler terang2 candy color kata orang skang..
baru la terang skit mata ni hehe..
oleh itu, kalau sesapa ada kontek or kedai yang best jual kufi art, bole la suggest kat saya..
saya sangat mengalu alukan :)










Konsep modern meja kopi ni saya suka amat..
seriuss memang cantik..
ada beberapa kaler tak silap..
bole pilih ikut kaler yang berkenan di hati :)









oklah kawan-kawan..
setakat ini dlu coretan saya..
lain kali bertemu lagi bila ada cerita yang bole dikongsi..
salam and takecare!!:)

3 comments:

Unknown said...

bebbbbbbbb! beb! beb!
dalam banyak2 gambar yang ko tempek.
aku nampak para kayu putih yang tampal kat dinding tu!!
aku nak beli yang tuuuuu.
lama dah mengidam. nak pergi ikea mmg x de mood nak bersesak. syokknye kalo tempat nih dekat. bestnyeeee.

OKje said...

Mmg best cuci mata kat sini walau tak beli pun kan Shark....
Selalu gak singgah sini, kalaulah kaya rasa mcm nak beli tukaq habis barang kat rumah tu hihi

LYAfrina said...

bestnyaaaa... mmg cantik2..wall shelf pom murah jah tu...
cermin pon cantek2.. huhu... knp la xde kt pata timor jgk..klo ke KL nnti kna msk dlm list nk pergi sini ... suka sgt msk kdai deco2..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...