instagram

Thursday, March 31, 2016

makan-makan sempena besday..

assalamualaikum semua kawan2 blog :)
harap sehat hendaknya di petang khamis..
khamis dah wei..sekejap je seminggu dah kan..:)

cerita kali ni makan2 konon2 belanja makan sebab besday saya..
itupun kene request..
kalau tak sampai mati pun belum tentu dapat..
gitew ..

disebabkan dah lama tak jadi karnivor makan kambing..
kali ni belasah kambing mbeeekkkk mbeekkk..
sedap la kat tekak saya la di Tony Romas ni..
harga pun oklah ..

makan kat cni anak2 dapat makan free..
sorang satu set siap..
kakak request spagety..
adik ambik ayam goreng dengan kentang..

syukur alhamdulillah..
rexeki mana lagi dari Yang Maha Esa yang hendak kamu dustakan..
:)









malas nak tulis panjang2..
hehe..
setakat ni dlu..
takecare kawan!
salam :)

4 comments:

adarnadzmie said...

wahhh bestnya besday girl dpt makan kambeng...

nely dan adik pun dah besar...

Nafira usof said...

Waahhhh.. tip top beb selera di hari lahir.
aku punye selera oder ayam penyet jer beb.
tu pon nak tercekik makan sambil layan hero kecik.
makan gilir2 ngan laki i.
rindu pulak rasanye nak makan dengan aman. hahahahaha

LYAfrina said...

sedapnya pic last tu.. mmg feberet la..

happy belated birth dear..moga sihat skmo hendaknya..amin

hainom OKje said...

Mak ai sedapnya kambing..... mmg mengembek le malam tu ye Shark haha....
Tak pernah masuk tempat ni...takut nak masuk sebab sekali masuk 5 orgkan hihi...
Hepy Bezday Shark moga sentiasa dlm lindungan rahmat Allah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...