instagram

Wednesday, March 23, 2016

hari lahir saya

assalamualaikum semua kawan2 blog kesayangan saya..
alhamdulillah masih bernafas utk sehari lagi hari ni..
semalam hari ulangtahun kelahiran saya :)
syukur alhamdulillah bertambah usia harapnya bertambah kebaikan, amalan lebih baik lah semuanya dari tahun2 sebelumnya..

banyak wishes besday yang saya dapat tahun ..
rasanya paling banyak dalam sejarah idup saya..
wahahahahha lol ;p
terima kasih kawan2 yang wish..seriusslah terharu saya dan buat hari saya begitu indah semalam..
cewahhhh..giteww..:)

semua wishes yang baik2 tu, harap semua yang membaca mendapat barakah..
apa yang keluar dari mulut dan hati kita ialah doa..
maka doalah yang baik2
insyaAllah baik lah hasilnya..

ni kek besday yang kawan2 saya beli mase besday 2012 dengan Baizura, kami share birthdate yg sama so share lah jugak kek sama2 hehe
;p
celebrate ujung minggu ni lah..
malas pulak nak kuar hari selasa tu ;p
hehe :)

Syukur pada-Mu Ya Allah di atas rahmat dan kesempurnaan hidup yang kau berikan padaku sehingga ke hari ini..
ampuni lah dosa aku yang lalu..
jadikan lah aku insan yang sentiasa lebih baik dari semalam, tetapkan lah iman aku..
rahmatilah kedua ibu bapaku..
rahmatilah keluarga ku..
selamatkan lah anak2 aku dari mara bahaya dan bencana dan jadikanlah mereka anak2 yang soleh dan solehah..
Murahkanlah rezeki ku Ya Allah yang maha pengasih lagi maha mengasihani..
semoga aku tidak tergolong dalam orang yang lalai dan leka dengan nikmat dunia yang sementara..
amin Ya Rabb ..


Terima kasih sangat2 pada kawan2 yang support bisnes saya..
yang beli scarf saya tanpa jemu..
bagi idea dan pendapat..
semoga kalian semua jugak murah rexeki seperti saya..
Aminn..
takecare and salam!:)

3 comments:

Unknown said...

Happy belated Birthday Beb!
Semoga semua doa dan impian ko bakal menjadik kenyataan.. Amin~

adarnadzmie said...

hepi besday dik shark... may Allah blessing U...

OKje said...

Happy Bezday Shark....moga makbul doa awak tu.... Yang je berapa ni? Muda lagi pun nak rahsia jugak ke?

Sure celebrate besar besaran ye. ..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...