instagram

Wednesday, March 16, 2016

boboboi the muvie

assalamualaikum semua kawan2 blog kesayangan :)
dan dan rajin nak update..
layan je la hehe..

weken lepas ..
bawak anak2 tengok muvie boboboi..
dah lama si kakak zikir kat tinga mak ni nak tengok muvie tu..
cakap kat ayah dah tau x berapa minat tengok muvie ni memang seperti mencurah air di daun keladi lah kan  ;p
tapi kali ni bawah jugakla sebab anak yg ajak..
adik pun macam suke je tengok kartun jadi bole la layan..
harap adik dok diam2 lah dalam cinema nanti hehe :)

pergi time cuti memang ramai orang..
ramai gila ;p
hahahha..

tengok muvie pukul 6, keluar cinema ngam2 solat maghrib dan makan malam..
then terus balik..
letih badan..

komen pasal muvie boboboi??
bole tahan la..
tp muvie cenggitu aku tak suka sebab byk ngarut dari yg realistik..
ada kuasa kuasa bagai..kuasa 3 la empat la lima la hahahha
tak sesuai tuk budak2, penah je si neyli kata nak kuasa macam boboboi..
saya tanya kuasa apa..dia kata kuasa 3 wakakakkaka ;p
kan mengarut tu ;p

baik pulak upin ipin..realistik skit..
citer kehidupan budak kampung dengan budaya kampung ..
banyak ilmu bole dapat dari situ..
harap sangat la upin ipin kuar muvie lagi..
sure i dengan family org pertama booking ticket..
gitu ;p
lol..




hari ahad..
kuar riadah petang..
di Setia City Mall..

kawasan luas menghijau dengan ada tasik buatan semua, memang sesuai nak beriadah..
memang ramai orang kat cni..
seronok anak teruna i lari sana sini..
cara tu macam tak cukup 2 kaki nak lari..

tp tak tipu..
ramai gell orang..
hehe :)



dah masuk maghrib solat then makan malam kat situ je..
dah makan terus balik la..
tak de nak ronda shoping pun..duit pun x de ;p
hehe..

cemana weken kawan2??
harap ceria2 seperti saya..
cuti sekolah pulak kan..so syokla bawak anak jenjalan..
family time katanya :)
have fun n takecare kawan2!!
salam..

3 comments:

adarnadzmie said...

x sempat lg nak bawa anak2 gi layan boboiboy... alamatnya tgk kt astro jer la nnt...hehee

Nafira usof said...

Beb~ jangan lah majuk ngan haku.
betol nih.. aku bz yang hamat nih. hahahaha.
nih aku nak ganti balik lah nih mana yang aku dah tertinggal ketapi. hahahaha

haitu Anis pon ade gak cakap nak gi tengok boboboi. tapi tak tau lah camner nak ajak dia gi. tak kan nak bawak Amzar skali. kang dia wat wayang plak dalam tuh. nak suh papa dia jer pergi ngan anak2, mak dia rasa macam x adil pulak kena tinggal. camno tuh??? cer bg pendapata hah~ susah kan! kan! kan!

Bunda_nora said...

As salam, mesti seronokkan bebudak tu dapat keluar tengok movie, jalan2, makan2...

Sesekali takperlah...hujung minggu isi masa bersantai anak beranak...mengeratkan lagi silaturrahim...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...