instagram

Thursday, February 4, 2016

Review Hotel Lost World of Tambun

Assalamualaikum kawan-kawan blog kesayangan saya :)
Alhamdulillah..masih bernafas untuk sehari lagi dan insyaAllah, kita sama2 cuba memanfaatkan sebaik mungkin setiap hari yang ada :)

yeay, minggu depan cuti raya cina 2 hari woohh..
seperti yang telah diberitahu..saya hanya akan lepak santai sahaja dirumah..mungkin keluar sekejap2 saja cari barang atau mungkin ada bende menarik akan berlaku ujung minggu ni kan..
mana tahu hehe :)

saya janji post kali ni ialah review pasal hotel Lost World of Tambun..
hotel ni dari sunway Group sama je macam hotel kat sunway pyramid tu..KOT..hahah :)
actually saya booked hotel seminggu awal via AGODA..
Best price betul diorang bg..
termasuk GST dan breakfast for two, kitaorang bayar RM185++ sahaja..
berbaloi la saya rasa..

Untuk tiket masuk per entry utk semua park, kami dapat 10% diskaun dari hotel..
so total bayar RM150 tiket utk 3 orang, saya  En. J dan Nely..
ok la tu kan :)

Macam saya cakap entry lepas, condition bilik memang bersih..
toilet pun bersih..
part kebersihan hotel nora bagi 5 bintang ehehhee ;p
layanan staff power..!
sampaikan pekerja cuci bilik pun akan greet kita Good Morning.. :)
gitu..:)







sarapan pagi di Garden Terrace..
bukan dalam kawasan Hotel..
Garden Terrace ni sebelah kanan main entrance masuk water park tu..
di area booth beli tiket :)
senang sgt nak carik..tak pening jgn risau..

makanan, rating nora bg 3.5 bintang..kebersihan masih 5 bintang nora bagi hehe..;p
normal sarapan pagi lah kat mana2 hotel pun kan..
ada mee goreng, nasi goreng, baked beans, sosej..
another area ada nasik lemak dan bubur nasi..
ada mee sup mee kuah..
kalau ada yang berminat nak telur dadar ke mata lembu ke..ada si hujung permulaan pintu masuk..
ikut selera tekak masing2 la nak mkan ape kan..

aaahh lagi satu, part decoration diorang pun mcm menarik pada pengamatan saya..
aaa gitu ayat hahahha ;p
lain macam skit lah..
bole tiru kalo rumah sesuai dengan konsep :)






setakat itu sajalah bintang yang nora bagi..hahhaha ;p
lain kali nora review lagi yer..
pada mak pak yang berminat nak bawak anak2 mai cni, mmg mak nora recommend la..;p

ok, take care and have a nice day kawan2 :)
salam!!

1 comment:

OKje said...

Mak yg cuma baca ni pun rasa nak bagi bintang tau hihi....tak pernah lagi sampai Lost World ni Shark. Tengok harga hotel nampak mcm murah jugak tu kan Shark...

Ok boleh dipertimbangkan utk next holiday...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...