instagram

Tuesday, February 16, 2016

birthday party nely di sekolah

assalamualaikum semua rakan2 blog kesayangan :)
harap sehat dan ceria di pagi selasa..
minggu ni tak de monday blues sebab terpaksa cuti..
anak kecik saya demam panas pulak..so terpaksa EL..
alhamdulillah hari ni dah sehat..
saya doakan anak2 kita semua jauh dari penyakit berjangkit dan sehat2 hendaknya :)

baiklah..berbalik kepada cerita asal..
2 minggu lepas besday nely..6 tahun dah dia :)
sekejap je mase berlalu, sekejap je kita dah tua dan menghampiri mati..
oleh kerana tahun ni tahun terakhir dia di Genius Aulad, sy buat besday party utk semua kawan2 sekolah die..
saya buat sandwich telur dan mee goreng..
saya tempah nasik lemak dan kuih2 melayu ..
kek tak tempah mana pun, beli je kat kedai kek kota kemuning tu :)

saya tunggu mase majlis berlangsung..
hahahaha yang ni part mmg paling tak tahan..biasela kan budak2 ramai, mcm2 gelagat ada..
anak 2 kat umah pun dah pening, ni kan plak ada lebih dari 60 org, mmg haru biru dibuatnya..
sy bab ni mmg tabik spring toing toing kat semua teacher..sabar je layan..
teacher ni semua siap suapkan makan setiap budak mostly yg umur 4-5 tahun la..
6 tahun semua dah makan sendiri..
kek pun siap suap kat budak2 ni semua..hehe..:)

tak de acara tiup lilin, tak bagus pun sebenarnya sebab bukan ciri2 Islam..
hanya nyanyikan lagu besday dan Allah Selamatkan Kamu..hehe :)

oleh kerana nak raikan budak2, saya tempah nasi lemak kecik2 bungkus singgit2 je..
kecik tak banyak sangat so budak2 habes la makannya..
seronok tgk..
sambil mkn sambil pokpek sana sini..
tu belum masuk lg ada yg sebok nak sembang dgn saya hehehhe ;p














dah habes makan semua..
sorang satu dapat goodies beg..
saya letak air kotak jajan sikit dan jeli..

semoga apa yang kita buat mendapat berkat..
semoga anak saya dan kita semua membesar menjadi anak yg baik2..soleh dan solehah :)

jumpe lg next entry..
takecare!!
salam :)

1 comment:

Unknown said...

sonok tengok anak2 sonok kan~
kemain happy muka Nely.
ape lagi yang membahagiakan kita sebagai mak2 nih kan.
cukup lah tengok wajah anak2 kita yang gembira.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...