instagram

Friday, June 26, 2015

salam ramadhan dan cuti sakit

salam all :)
punyalah lama tak menulis hehe, sian blog bukan takat berhabuk malahan berdaki ;p kihkih
semoga kengkawan blog saya semua sihat hendaknya..
hari ni dah 9 Ramadhan insyaAllah semoga Ramadhan kali ni yg terbaik dari sebelumnya..:)

Ramadhan 2015 tahun ni, saya tak sihat, sampai admitted..
batuk dgn berkahak pastu teruslah semput dan tak bole bernafas..
2 minggu tahan dgn ubat sikit2, masuk minggu ketiga dah start demam..
ambil neb beberapa kali masih tak baik..
so sepital lah pengakhiranya ;p

3 hari 2 malam cukup lah..lama2 boring jugak walaupun makanan kat cni sedap wooh..;p hehe
pagi petang malam neb secara teratur dgn ubat batuk yg kuat (banyaknya dadah dalam badan saya ;p huh)
alhamdulillah masa saya menulis nih keadaan semakin baik :)
sakit penghapus dosa kalau kita redha..



Tarikh tak ingat tp beberapa minggu lepaslah cerita basi nih :)
makcik Nely ada sukaneka di Taman Botanic Shah Alam..
tempat best, penuh kehijauan..
kawasan luas sesuai utk joging..berbasikal dan aktiviti riadah dgn keluarga..:)

makcik nih x suka sukan katanya panas..
muka masam mencuka..mak ni pun tanyalah apasal masam je muka, kot lapar ke, dah pun bagi makan..rupanya member ni x suka sukan..dia kata dia suka belajar muahahahah..(poyo lah hang ;p)
makanan time sukan ni potluck so saya buatkan sandwich saje..terlupa pulak nak snap gambar..





setakat ni dulu..
jumpe lagi dilain entry kalu saya rajin menulis lah hehe :)
takecare kawan-kawan..
:)

2 comments:

Nafira usof said...

Lahaiii.. dugaan yer.
aku pon kena ward jugak awal puasa haitu.
biasa lah ibu mengandung nih, mcm2 ragam.. tetiba pulak BP naik.
saje nak suh aku check in spital klang. hahahaha

lydzar DN said...

Allahuakbar.. anggapkan sakit tu penghapus dosa kan. Semoga lepas ni sihat sihat sentiasa.

Salam kenal dari saya 😊

http://semuasihatselalu.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...