instagram

Tuesday, August 4, 2015

Raya 2015

salam all :)

selamat hari raya maaf zahir batin dari saya sekeluarga..
punya la lambat nak wish kan, hari nih dah raya keberapa nih muhehehhe ;p
kalau ada tulisan saya yg mengguris hati sesapa saya mintak ampun dan maaflah..
kosong kosong katanya kan :)

raya seperti biasa lah, tiada sebarang keraguan memang akan balik ke rumah makpak saya di serdang kedah :)
takkan bergaduh laki bini dok berebut nak balik kampung memasing..;p
bonda saya kegembiraan sebab ada anak yang sah sah akan ada dirumah pada raya pertama setiap tahun wahahahhahah ;)

gambar raya tahun ni sangat terhad, dia punya pemalas nak amek gambar tu kan tahap tak tau apa hehe...2 keping je ada..naseb baikla ada kan..;p

raya tahun ni, anak teruna saya dah besar, dah bole jalan pun..
buas tu tak payah cakapla kan..anak jantan cenggitu lah kot..;p
pakai baju tak payah nak ayu sangat sebab takut terkoyak kain takpun tersungkur ketika nak ligan dia sebab nak panjat kucing buat motor ;p
hehe..
pakai jubah lah..senang nak selak..pecut takat 100meter tu tak dak hal lah ;p



alhamdulillah..ada rexeki lebih nampaknya tahun nih..
beli umah besaq sikit dari yang sekarang ada..
so maknanya bertambah ler utang yg dok ada..;p
jadi makpak ni, macam sepupu saya kata..menumpang rexeki anak je, anak2 la yang bawak rexeki kat kita..so, bersyukurlah kita ada rexeki anak ni..:)
semoga Allah swt murahkan rexeki kita semua..Aminn :)

hal berkenaan rumah, nampaknya semua dah setel, last jumaat, dah sain dengan lawyer bank surat agreement..
so last dah bab2 sain umah ni..
2 bulan lagi kot bole la pindah dah..
siap2 la duit nak pindah umah baru tu (nak siap duit apanya duit pun dah habes ;p hehe)
bab renovation ke ape nanti saya share lah kat blog..buat kenangan or rujukan sapa2 kan..


rumah yang ni beli pun dekat saje dengan rumah lama untuk mengelakkan kepeningan kepala akibat nak cari babysitter baru..
so senang, rumah baru dgn rumah lama hanya setengah kentut sahaja jauhnya..kalau kentut sampi habes makna terlepas lahh..kene gostan org kedah kata ;p hehehhe

harap semua urusan akan berjalan lancar..
semoga Allah swt permudah hal seharian saya..
doakan saya kawan2 :)
takecare all..
:)
Bye..

2 comments:

adarnadzmie said...

selamat hari raya aidilfitri pada shark sekeluarga...

lieyalatif said...

alaaa lieya frust ni nape takleh tgk pic semuaaaa...uwaaaaa....

shark pakai flikcr atau photobucket yeak? mmg takdpt lee view...line ofis ni block kot kalo dari flickr ngan photobucket....

ape2 pun hepi hari raya....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...