instagram

Wednesday, November 12, 2014

pengumpulan beberapa cerita

salam all :)
mood menghupdate blog sangat ke laut ...tak tahu mana laut..
malas sangat nak menaip walhal iklan nuffnang menari2 adalah sangat tidak tertahan hehe..
bersusun iklan  tp saya masih tetap malas :P

ok, memandangkan malas so saya mengumpulkan semua cerita secara berjemaah dan combine jadi satu entry..:)
tak de langsung cerita menarik sebab sibuk dengan bebanan kerja..
wahhhh bunyi bebanan kerja kau macam CEO konsepnyeee ;p hehehe..

2 minggu lepas sebelum balik kampung, kawan2 seangkatan masa stadi zaman muda datang bertandang..
alasan bertandang ialah nak melawat anakku..
melawat anak yg sudah berusia 6 bulan time tu..
so semua bawak makanan yang bole dimakan bersama..
saya dengan malasnya hanya buat nasi ayam (malas??nasi ayam??no??) haha ;p
kawan2 lain ada bawak kopok getei, cendawan goreng, cheeskut, pelam asam boi dan kek cheese blueberry :)
sangat yummy dan semakin berlemakkk saya..


Sorang kawan diopis sangat bermurah hati nak belanja makan..
semoga kamoo murah rexeki terus ;p
dan terus belanja kami lagi hahahha..

dah kata nak belanja saya ajak ke amcorp mall dan ke Restoren Seri Melaka terus..
murah2 mana layan ;p
makanan bole tahan sedap..ayam green curry pada tekak saya sedap..recommended :)
bole makan lagi next time (#checkduitdalampoket)


Last week, ada sales vantage kat diorang punya warehouse..
oleh kerana dokek saja dengan opis..
gigihla saya ke sana sebab peminat tegar vantage takkan lepaskan peluang beli barang murah hehe ;p

dengan itu saya berjaya tambah koleksi vantage dengan harga yang sangat murah..
ala saya rasa lepas ni banyak je lagi warehouse sales diorang buat..
kalau u olls nak tahu berita terkini vantage bole follow IG diorang vantagecookware :)
murah gila nak pengsan tengok harga..#duitdalampoketjetakcukup


yang dalam lemari koleksi lama..yang sebelah ni koleksi baru 12 biji..6 pinggan nasi 6 pinggan dessert yeay!!

jumaat lepas ujung bulan saya berlepas pulang ke kampung..:) yeay!!
balik kampung amek langsir baru..
semangat..hehe :)

macam biasa kalo balik kampung acara makan2 besar mesti diadakan :)
kali ni makan besar kat De Pauh Garden..orang sangat ramai ya ampun..
dalam restoren x de tempat so kami dok kat luar je..naseb ujan so tak le panas membahang kan..

terkilan sebab tak amek gambar banyak dan gambar makanan sekeping 2 je..
anak kecik biasa la kan..time dia nak merengek ngek ngek mana kira masa :(
tak berapa nak enjoy sangat makan kat sana..



gamabr chicken chop je sompek amek..lakik saya kata sedap juge :)
langsir baru saya siap awal ..tengkiu sangat kat tailor hebat saya ..mama saya yeay!!
material kali ni rasa saya macam agak nipis..tak best sangat :(
divider kat tv ni pon saya tukar baru jugak dari ungu kaler ke merah kaler..
ada sulaman benang kaler emas..
dalam gambar tak nampak ;p




sampai je rumah terus kemas2 mana yang patut..
dan terus gantung langsir sebab langsir lama berhabuk ya ampun...
ai kan pemalas orangnya nak basuh langsir,,;p

sehingga bertemu dilain waktu dan masa..
entah bila pulak saya akan menulis..malas sungguh woo :)
takecare kawan2 :)

8 comments:

TS said...

cantik langsir baru.. :)

Su Hamid said...

Sy juga peminat vantage...berangan je dulu...duit dlm poket blom cukup nk beli.

AinulMalik said...

cantik susun atur rumah awak, kemas :)

Unknown said...

Salam Beb~ ko memang.. x mo update selalu kan~ CPUV bertengkek2 pon x update jugak kan~

kemain meriah potluck korang kan!
walaupon x jelas sangat.. tapi sayup2 aku nampak ketupat palas!!! OMG!! terlio neh.. lama dah ngidam nak makan ketupat palas. bukan ngidam makbuyung~ haahhaha

Amboiiii Hang~ meriah sungguh oder orang banjer kan~ konfem semua menu sedap2~ nama pon orang banjer. hahahaha

nasib lah daku belom terjebak lagi dlm arena kumpul mengumpul pinggan mangkuk nih. kalo dah terjebak.. harus meroyan jugak nak gi membeli.. hahaha.

Pandai dah anak dara posing. makin comel dia.. yang atas meja tuh anak teruna kan?? apsal sampai atas meja??

apsal buat langsir belakang TV??
haku nih memang gagal sket bab2 hiasa rumah nih.. hahahaha. tapi langsir tuh cantek walaupon jarang. mcm cantek letak yang jarang kalo kt situ.*nasihatdrBUKANpakar. kakakakaka.
langsir sliding door tuh memang super!! cantek.. warna pon cantek.. senang lah tukang jahit mak sendirik.
untung2~

Mia Liana said...

takpe... update citer berjemaah.. ok ni..

- Mia Liana -

raihanah said...

owh peminat english theme la ni ya. cantik2 deko rumah u

Unknown said...

comelnya umah dia.. kemas..

Nuha hayati said...

Hai dear..salam perkenalan. Nama sy nuha. First time datang sini. Cantik rumah awak. Kemas..

Btw jemput ke blog sy. Ada entry baru - power pump: tips banyakkan susu badan. Tq :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...