instagram

Thursday, October 9, 2014

6 bulan sudah beliau ...

salam all :)
8/10/2014 anak kecik saya sudah genap 6 bulan..
6 bulan maknanya dah setengah tahun...wow weee sooooo cepat kan..
2 minggu sebelum 6 bulan saya dah beri dia makan..
alhamdulillah semua baik2 saja :)
semoga kamu jadi anak yg baik2..
jauh dari penyakit sihat tubuh badan..

masih lagi menyusu badan sepenuhnya walaupun susu saya sangat menyusut dengan teruk..
mungkin seminggu 2 lagi saya akan topup dgn susu formula..:(
selagi keadaan masih tidak membataskan saya..
selagi rexeki masih ada..
selagi nyawa di kandung badan..
saya akan tetap menyusukan dia...



aidiladha saya tahun ni seperti sebelumnya juga..
beraya di rumah saya saja..
petang pun sekejap je ke rumah maklang saya di Kampung Melayu Subang..
balik kg pun maybe lepas 2-3 minggu ni..
(can't wait to see my curtain hehe ;p)

selamat hari raya haji buat semua..
pada yg menunaikan haji, moga haji mabrur menjadi milik anda..
doakan kesejahteraan umat islam sejagat..
dan alam semesta yang semakin tenat..

5 comments:

suhailah hamid said...

Assalamualaikum.
Salam perkenalan dr sue.www. sihatitunikmat.com

Smg ank membesar dgn sihat insyaAllah.amin.

Nafira usof said...

Dah besar dah anak teruna ko beb~
sekejap jer kan~
aku dulu dlm pantang dh campur susu formula. x de rezeki nak bg full BF. susu sikit. tapi still nyusu sampai umur 2 tahun.

Sama lah kita.. x balik kampung raya haji haitu. Raya kat seksyen 19 jer. sonok jugak raya kat shah alam.. meriah sebab ramai x balik kampung.

lovelywa said...

dah beso lahaii..kjap btol ek masa berlalu..so bile nak tambah lagik?? hahaha..larikk!!

LYAfrina said...

alhamdulillah..dah 1/2 tahun dia
smoga terus mbesar dgn jayanya..

NURULHANAN said...

kejap je ms berlalu.. bgs2 masih fully bf.. saya pon teringin macam tu.. hehhe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...