instagram

Thursday, February 14, 2013

the new sport rim..

salam all :)

dah lama rasanya x mekap2 kereta..
sbb yang pasti nak mekap2 keta ni kene ada duit lebeh..
ada duit lebih simpan2 bole buat beli mekap kan..:) gitewww..
hutang2 tak mo ye adik2..

tukaq sport rim keta yang sudah berusia 4 tahun..
kita kasi kaler gold plak..
lain macam skit baru feeling2 bawak lamboghini galardo kekdahnya..

harga murah2 sahaja..mampo milik..
x termasuk tayar..kalo sekali dengan tayar kene puasa sebulan :P
kedai beli sport rim ni sama dengan kedai yg kami tukar tayar dulu..
kat Jalan bukit kemuning..no kontek yillek (x ingat nak mintak :P)


u olss cuti raya cina pi mana eh..??
saya jalan2 legoland je..
nanti lepas ni saya review ye..
takecare!!

7 comments:

.: iEyLa :. said...

eyh..same plak kite tukar kasut baru..
tp xsempat nk wat entry lg..ngeee..

shark said...

hehe :)

Nieyxzha Hassan said...

Waaaa..cun! Cun! ^^

Ija Abdullah said...

Shark,

i tak pernah tukar sport rim tau, tp tgk2 kete org bikin2 ni, rasa cun plak.

Nanti la propose tu hubby :)

izan mama mia said...

pon..pon...saja...nak hon..kereta , hehehe

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

Tak lrt nk bjln hihi

khairul hassan said...

pasni leh masuk otosho kikiki

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...