instagram

Instagram

Friday, January 11, 2013

Annual Dinner 2012 - tepek gambar banyak2

salam all :)

gambar2 yang saya letak ialah sekitar majlis makan malam yg berlangsung..
tiada yg spesyel melainkan saya terpaksa jadi MC malam tu..
kurang dapat menikmati makanan tp melantak kuat jugak ;p

berlangsung di Sunway Hotel, Sunway Pyramid ..start majlis 8 malam..
kemain haku tukar2 baju u olss..;p
x pe la ..baju laki taja, tudung bos taja..;p
saya pakai sudah..

kedua2 dress saya dari butik ZUHAA..dan tudung dari sugarscraf..
syukur..segala2 berjalan lancar :)
terkurang terlebih dari saya malam tu harap dimaafkan..
habes majlis dalam pukul 12 tgh malam..

mak terus balik sebab esok pagi2 sudah ada presentation pulak untuk subjek KMS..
slaid semua naseb dah prepare awal..jadi tak de la saya kelam kabut..:)

hah lupa..
malam tu saya dapat jugak cabutan bertuah..
walopun bukan iphone5..tapi okla dari x dapat kan ;p
saya dapat voucher JUSCO rm100..
yay!!











2 comments:

Zura@Iwan said...

wahhh...tukar2 bj uols...nice..hehe..

jd mc pun kena melantak gk tu..hikss

khairul hassan said...

sekali mcm artis daa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...