instagram

Friday, January 11, 2013

sakae sushi before annual dinner

salam all :)

Saya kembali menulis setelah sebulan bercuti (ok..x der org kisah pun ;p)
walopun saya tak menulis tapi saya masih menjengah jugak blog2 kawan maya..
cuma malas nak komen ke ape..tgk senyum2 dan blahhh ;p :)

cerita kali ni berkisar kisar pasal annual dinner..
berlangsung sebulan yg lepas 21hb december 2012..
cerita pasal dinner saya, cerita entry lepas ni la..
skang nak citer makan2 sebelum dinner itu..

makan2 ni hanya org kuat majlis sahaja..sebab kami pergi awal kat hotel untuk prepare mana yg patut..
memandangkan saya MC pada malam itu, maka saya dgn partner saya kene test sound system gitu..:)
test suara (ceeewaaahhh ;p)..dan mcm2 test..

pukul 12 saya dah ada kat hotel..
so dah check hotel mana patut kami kuar makan ramai2..
bos decide makan sakae sushi..

yg best kopi dan noodle yg saya order adalah sangat sedap..yummy!!
bole datang makan berkali2 ;p
habes je makan..terus masuk balik hotel..
yg masih buat rehersel time ni ialah geng silap mata..:)


coffe latte ni TERBAEKKK!! sedap sehingga menjilat pelapik cawan..:) seriussss..
ini saya punya noodle..sedappp..u ollss bole cube..saya x makan sushi time ni sebab tengari kang, takut lak x kenyang so better angkat noodle..kenyang skit :)
ni menu baru katanya..pizza letak cheese banyak2..lupa nama..;p


entry lepas ni saya tepek gambar dinner banyak2..
kalo rajin :)
takecare kawan2 :)

1 comment:

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

saya tak boleh la nk mkn sushi..huhu...mybe bkn taste sy kut..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...