instagram

Monday, December 10, 2012

politik bagus


salam all :)

oleh kerana pilihanraya tak lama lagi..
jom kita baca buku politik..
tambah ilmu di dada pasal politik..:)

weken saya biasa2 sahaja..
rutin biase2 jugak pada hari ahad biasa2..
sapu sampah..masak..kemas mana patut..
saya langsung tidak keluar rumah hatta bercakap sepatah dengan jiran tetangga..

apa yg saya perasan..
2-3 menjak ni perangai buruk saya menjadi2..
banyak anasir tidak baik mengganggu saya..
saya tidak banyak bercakap dengan org melainkan nurul dan kawan kelas saya yg 5 ekor itu..

lebih baik diam dari bercakap..
lagi banyak bercakap
lebih complicated sesuatu perkara..

salam isnin kawan2..
moga ceria2 :)

2 comments:

Jue @ atanayuiman said...

wah! minat politik ker? hehe pilih yang mana nie?

shark said...

sangat minat :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...