instagram

Wednesday, December 12, 2012

spritzer mini dispenser

salam all :)

Semalam selangor cuti sebab besday sultan kekdahnya..
so cuti sehari..lepak2 kat rumah sahaja sambil bergadoh manja dengan nely..;p

kerana malas..pagi beli je nasi lemak..
san tengari masak sardin ;p
petang goreng mehun lazat..:)

sambil2 buat tesis, sambil layan HBO dan maharaja lawak..
tesis saya ..dah mula menulis untuk chapter 4-analysis system..lukis semua gambarajah activity diagram use case dan seangkatan dengannya..rational rose x der,saya guna starUML sudah..:)

panjang intro saya..;p
baiklahh...
water dispenser ni dah lama pun beli..
cuma malas nak post entry ni..

bagus la pada hemat saya dispenser ni..bagus untuk yg malas masak air macam saya (semua malas??habes tu ape yg rajin??)
harga murah sahaja RM29.90..
saya rasa ada banyak version ..ada air masak je..ada yg panas dan sejuk
tapi mungkin yg panas dan sejuk tu lebih mahal dan of kos lebih besar..:)

beli kat careforr (x tau nak eja)
kat tesco pun ada rasanya..
saya ada nampak juga brand lain punya air mineral ni..tapi kat penutup dia tu sama mcm botol spritzer ni..
so saya rasa bole je guna ape2 brand..:)



baikla..
saya behenti disini..
saya nak sambung buat tesis..

bukan setakat tesis tapi jugak demo software text mining..
beserta documentation ok,itu mmg mak pening..
nak petang ni mmg x dapat..
esok mungkin bole..

happy wednesday kawan2 :)

4 comments:

aanie said...

murahnya...

walaupun malas, tp kena rajin top up air jugak...hehe...

Unknown said...

Kat rumah mak ade yang panas sejuk tu.. suke minum air mineral dari air masak ^-~

Unknown said...

hi shark,

i pakai water filter aje, senang and pantas.

good luck on your thesis! :)

Unknown said...

Beb, new updates pls! hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...