instagram

Tuesday, August 28, 2012

kolam ikan wan nely :)

salam all :)

Balik raya kali ni baru berkesempatan update gambar kolam wan nely yg sudah siap diisi dengan ikannya :)
hari tu balik x sempat sbb pagi tu ke majlis pengkebumian tok ayah saya..
jadi langsung tak sempat dan x dak mood pun nak amek gambar..

kolam siap dah letak kangkung dgn teratai..
rasa nak mkn kangkung haaa petik je kat kolam tu ye maktok nely ;p
muahhahahaha...;p

ikan kat dlm tu ada sepat, tilapia merah dengan haruan..
pokok2 sayur dan buah pun ada berhadapan dengan kolam..ada buah betik dan anggur tapi anggur belum lagi mengeluarkan buahnya..;p

ada pokok cili, tomato and bayam..lepasla buat tokwan nely nak buat sepiring sambal belacan..
hiasan batu-batuan kecik tu masih dalam pembikinan..x siap lagi sepenuhnya..
yg penting pokok2 tu amat menyejukkan mata yg memandang..:)
tula kelebihan dok kat kampung..nyaman dan menyegarkan..;)

pokok anggur
pokok cili

2 comments:

Ija Abdullah said...

waaahh... rajinnya bercucuk tanam! you rajin tak shark? :)

Zura@Iwan said...

cantik kolam ikan tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...