instagram

Wednesday, April 4, 2012

surprise besday saya :)

salam all :)

Besday saya dah seminggu berlalu..
tapi x sangka kawan2 saya buat besday surprise memandangkan besday kawan baik saya juga jatuh pada hari yang sama..22 mac..

habes je makan tengahari mase talk tu, saya terus nak pegi jumpa Dr.wan..sekalinya sorang kawan saya cakap.."shark, sha jatuh tangga..cepat tolong"

eh apehal lak nak jatuh tangga tapi bunyi macam parah je so saya bergegas kunun2 nak pi tolong la..sekalinya dah sampai kat pintu turun tangga kuar kek dengan lilin..mmg kek tu sha yg pegang...caitttt jatuh tangga kunun..jatoh sungguh baru tau ;p

sedap cheese kek tu..terima kasih kawan2..saya sayang teruk kat kamoo semua..semoga persahabatan kita kekal hingga ke syurga :) saya x sangka kamoo semua buat surprise..saya menangis gembira dalam hati..betapa dalam hati saya, saya mendoakan hanya yg baik2 untuk kalian :)

terima kasih sangat2 :)

23 comments:

.: iEyLa :. said...

happy belated bufday kakak!!!
untung ade kawan2 yg sayang mcm ni.. :)

adarnadzmie said...

alahai sweetnyer..:)cedappp nyer cheese kek tu...haha

shark said...

ieyla : tengkiu dik..:)

kak normi : haha mmg sedap..mau rasa ;p ?

Farah Shamsudin said...

Hepi Belated Birthday dearr..
besnye cheese cakee....

Farah Shamsudin said...

Hepi Belated Birthday dearr..
besnye cheese cakee....

Mama Likha said...

olololo meme sweet !
hppy belated bday :)

✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ said...

malu-malu potong kek tu... hehehe

lynn kamarul said...

happy belated birthday.. yg ke berapa tu ?? moga dipanjangkan usia dan di murahkan rezeki. amin

Nora Karim said...

wah... hepi belated besday shark... :D nampak sedap kek tu... yummy!

::NureeN:: said...

hepi belated besday.. nyumnyum sedapnya...
baru pas mkn blueberry cheese cake member bwk td

ezyra daniel said...

hapy belated besday...sedap nye kek..secret recipe ag uwhh heheh

alyyani said...

muka ceria je tu. happy belated birthday awak. :D

Elie Lily said...

heppy belated birthday ya sista! semoga panjang umor, murah rezeki.. may god bless you! :)

Cik Kay Jue said...

wah best nyer! hehe..

shark said...

tengkiu all for the wish :)
kek tu mmg sodappp ..yummy :)

O CIKTEDDY said...

wah..slmt hari lahir kak! bialah trlmb pon..huhu

shark said...

cik teddy : tengkiu dik :)

nanakimie said...

epy belated besday sis:)

sis92 said...

happy belated bday akak :)

Cik Purple Pinkypuff said...

happy belated bsday sis.. :) heee.. sedap kek tuh.. :D nak cket.. hihi

misshannajr said...

happy belated birthday awak! sodapnya kek tu..folo awak tau :)

Izan Ishak said...

happy belated besday shark!

syoknya ramai kawan2 yg ingat n celebrate besday.. lagi best dpt cheesecake...

MijaShidy said...

epi belated besday dear...
moga sentiasa dlm lindungn n rahmat drNYA...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...