instagram

Thursday, April 26, 2012

hias rumah lagi

salam all :)

Tak tau nak update apa so update jela bende mengarut..malas nak baca tutup je ;p

Minggu lepas pi Nilai..pau laki ai beli langsir baru..;p bosan langsir lama dah berusia 3 tahun kot..so harusla pi beli langsir baru sementelah plak raya sudah hampir..(posa ganti pun belom no, cek dok kalut nak raya dah ;p haishhh)

langsir tu x beli yg siap dah sebab kalau yg siap dah x cantikkss ;p pastu ai tak reti la nak pilih..so masalah diselesaikan dengan mengupah ibu sendiri untuk menjahit..'MENGUPAH' eh..bukan mendera ibu menjahit tanpa bayaran..haippppp jgn tuduh saya begituan ;p

ok, so dengan gembiranya hari sabtu ni which is lusa la kan,saya akan bertolak pulang ke kampung halaman terchenta :)hoyeeeahhhh :)(**lompat tergedik2 ataih katil sambil kepala bergoyang2 ;p)

bawa pulang langsir untuk dijahit..lama la baru siap alamat lepas raya la baru pasang..:) ok tak per..asalkan langsir baru ye :) lepas je beli langsir saya pau lagi laki saya yg x berapa berpoket tebal ;p untuk beli satu rak vantage kat kedai vantage dekat2 dgn kedai langsir tu jugak..koser nak gie jejauh plak kan..

ada byk barangan berbunga inggeris ada disitu..malas nak amek gambar kedai..ambil gambar output je la..murah je..almari vantage untuk letak pinggan dan rak2 pun byk yg cantik..oleh kerana bos besar kata "tak cukup budget"..maka saya buat muncung sedepa..

balik jela pastu..

ni gambar dah letak kat dinding..isi cawan vantage dlm tu dan siap..balang yg kat atas tu siap ada biskut..wakakkaka..nely siap nak biskut kat atas tu..hehhhh nampak je mata dia ;p

gambar langsir tak payah la tunjuk lg..nt kang dah gantung baru bole tayang ..:) tunggu puan normah jahit dulula ..

ok tata jumpa lagi, :)

8 comments:

Cik tikah said...

cantik. macam nak tinggal kat rumah kak shark je. haha

ezyra daniel said...

hehe len kali kasi paw husband akk kaw2 punye :P
nice entry

adarnadzmie said...

comelnya:)

Fifi said...

saye tak dapat tengok gambar.. sekian.. sedih betul.. ofis ni block agaknye..

shark said...

cik tikah : meh meh tadak hal punya..bilik ader je kosong ;p ekekeke

daniel : nak paw kaw2 tak leh gak sbb poket kureng tebal ;p

kak normi : kikiki ;p

fifi : tgk kat umah jela cam tu..ofis mmg gitu..x mo bg staff browse tenet lama2..

khairul said...

jumpak kt kulim nanti yer

shark said...

abg khairul : orite!!

Mummy Adriana said...

tengok dinding je da cntik kemain :) btw lawa la kaler dinding tu ~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...