instagram

Friday, March 30, 2012

nasi lemak antarabangsa

salam all :)

Mase kat Melaka hari tu, kami sakan jalan2 cari makan..:)
Tapi memandangkan bukan tempat kita jadinya susah skit nak carik makan..yela kan, mana nak pi tau cari tempat melainkan tanya orang2 :)

Malam hari pertama tu jalan2 kat Dataran Pahlawan Melaka Megamall..so ternampak Nasi Lemak Antarabangsa..memandangkan x penah lg cuba dan kalo nak makan kat kolumpoo nanti memang tak la kot..jadinya kami laki bini terus je ke situ..

malam2 pekena nasi lemak..terbaik punya :) menternak lemak kekdahnya..
ada banyak pilihan lauk (lupe plak amek gambar haishhh ;p)
so pi jela pilih kat situ suruh depa boh terus dalam pinggan..

kami laki bini amek nasi lemak biasa..pastu pilih lauk..En.J amek ayam rempah dan saya amek paru goreng..paru goreng dia sangat sedap..lembut dan cukup rasa..langsung x keras :)

Harga pulak sedang2 saje..x mahal..dan mampu makan :)


Dah habis makan..kami jenjalan kat pasar karat kat depan megamall tu..betul2 berhadapan dengan Menara Taming Sari..:)
macam2 ada..
okbye jumpe lagi :)

10 comments:

.: iEyLa :. said...

hurmm..sedap ek kak??
xpenah lak rase lg..slalu lalu je..

Mama Likha said...

uii selambak sambal die hehe.... ternak lemak pun ternak lah pastu kite bkr balik hiks....

*smbil angkat tangan ke nely balik

Cik tikah said...

nampak sgt menyelerakan lah kak shark :)

khairul said...

nasi lemak leh jdu bisnes yg maju kan

khairul said...

nasi lemak leh jdu bisnes yg maju kan

siti aida said...

waahhh..tgk gambar meleleh air liur. dah lame tak makan ns lemak.. :)

atie aizam said...

besar cawangan kat sane ekk.. kat kl ni kecik2 jer.. tapi harga.. mak aii..

ADEEYA said...

Looks yummy lah kak :))

sis92 said...

huhu sis tk pernah pun mkan nasi lemak antrabangsa ni..

Ain GreenChubby said...

dh 3kali g melaka..tpi bkn jln2 cari mkn..jln2 cuci mata jew..x merasa la nmpknye..huhu >_<
sye follow akk..follow sye klau sudi k..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...