instagram

Thursday, March 29, 2012

Melaka Day 3 - Taman Buaya Melaka

salam all :)

Hari ketiga..sudah mahu pulang..sebelom pulang singgah Taman Buaya :)
bawak nely tgk2 buaya..sebab macam dia x penah tengok kot..makpak dia x penah bawak anak pi zoo ;p

buaya kat dalam ni adalah sangat banyak hokay..besaq2 giler huihhh kalo kita orang dewasa ni mau ngappp sekali telan je ;p

haishhh takuutt dan geli :)
selain buaya ada jugak binatang lain macam ular, kura2, rakun, penyu dan burung2 :)

bayaran masuk untuk dewasa RM10 dan kanak2 RM5..


Buaya bongkok

Habes melawat taman buaya..kami pun bertolak balik..:)
penat :)
Habes dah citer cuti2 mesia..pasni saya mau kisah makanan best2 plak masa kat melaka ni..entry lepas ni yer :)
dan kemudian hotel dan tempat penginapan :)
Jumpe lagi..

6 comments:

nida husna said...

geli tgk buaya2 tu huhu.

atie aizam said...

bestnye jln2 merata shark..

Mama Likha said...

nely tgk kokedai ke hehehe..

Joanna Yunus said...

Aduhai besarnya pulak buaya tu....sekali dia ngap...kita ngep... :)

.: iEyLa :. said...

kalau adik g sne mesti masuk rm5 kan??
*saya muda...hahaha

adarnadzmie said...

takot tgk boya2 yg byk tu...:)
syok la nely dpt tgk byk binatang....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...