instagram

Sunday, March 11, 2012

jalan-jalan di giant

salam all :)

jumaat lepas sesaja jalan2 dengan nely kat giant..buang2 mase yg x digunakan gitu..;p
kebetulan jugak nak pi beli pencuci muka yg sudah habes..salon yg jual ada kat giant tu :) senang keje mak :)

rupanya kat salon tu pun ada jual monavie pada harga yg berpatutan..nampaknya bole jugak beli kat cni :)
lepas jalan2, bawak nely makan kat Pakli Kopitiam :)
makan laksa asam..sebelom tu nely dan pau beli gula2 kat kedai majalah...mak dia sebok dok pilih majalah..die sebok belek cekelat kat kaunter bayaran tu..


Dah habes makan..pi jalan2 kat luar kedai..pastu ternampak ada jualan longgok2 buku2 budak2..banyak sungguh..murah2 sahaja :)

so beli 2 buku kat nely cuma RM5



Kat salon tu jugak ada jual banyak produk2 kecantikan..mcm2 jenis jenama ada..pastu ada jugak jual barangan jenama Tok Guru..so angkat satu botol kismis jenama Tok Guru..kismis minda..:) cuma RM10 sebotol..


dah habes beli buku..terus balik umah..bye!

3 comments:

Cik tikah said...

comel sungguh anak kak shark :)

shark said...

cik tikah : hehe tengkiu :)

.: iEyLa :. said...

buku nely je ke??
ni kakak die nye buku mane?? :p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...