instagram

Wednesday, December 21, 2011

ubah kedudukan sofa..bosan asik kat situ je

salam all :)

lepas je susun2 cawan kecik2 kat atas kabinet tv..saya ubah plak kedudukan sofa..sofa L shape warna coklat muda tu saya ubahkan dia ke dapur..oleh sebab dapur saya agak luas dan memanjang macam ruang tamu jadi masih ada ruang yg luas untuk letak sofa..sambil2 masak2..sambil berehat2 kat sofa ekekekek ;p

buat sorang tak terdaya saya, maka dipanggilnya jiran sebelah umah tolong..kawan tu baru nak menumis asam pedas, tak pasal2 kene jadi tukang angkat perabot plakk..tengkiu ye akak ;p

dah letak satu sofa kat dapur makanya ruang tamu saya jadi sedikit luas..kalo tak macam sesak konsepnyer..rumah kecik kan..bukan bungalow eheheh ;p

di ruang tamu saya susun sofa berbentuk L..meja stadi saya dibelakang sofa itu..meja stadi saya ialah meja makan..haaa besaq gila kan...hahha bole stadi beramai2 kekdahnya..kawan2 mai stadi umah saya senang gitu ;p

skang saya dok sebok plak nak pi deko dinding umah kasi semak skit ye ;p..nt kite tengok hasilnya :)

sofa yang sudah kosong dari tempat lamanya
saya susun sofa ni berbentuk L..nanti bosan kang tukar la lagi weeee ;p

sofa itu disini..

9 comments:

.: iEyLa :. said...

deko2...
hurmm..ni masak ke blom ni kekdah nye??
nk dtg stadi nih..hakhak

Mama Likha said...

yelah shark.. sekali sekala berwajah baru rasa bahagia kan hehehe.. cantik rumah shark :)

InaAchik said...

sofa itam yg gojes!

Farah Shamsudin said...

cantiknya rumahh.. memang rajin kan shark deco2 rumah..

Dalila Hamid said...

cantik... kemasnya rumah..

Cik tikah said...

rajinnya kak shark mengemas ye

khairul said...

cantek nya rumah depaaaaaa

adarnadzmie said...

kemas jer rumah shark...hehe

Apik Pehe said...

hehehe..tak berterabur

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...