instagram

Tuesday, December 20, 2011

al-quran di ipad


salam all :)

teknologi makin canggih skang..dengan tablet pc macam2 bole buat selain ajar anak2 belajar..selain angry bird game..saya ada donlotkan untuk nely ABC..123 dan bermacam jenis flashcards dan lagu2 yang merangsang minda :)

selain tu, apa yg saya guna ipad ialah mendonlot al-quran..ada kene bayar dan ada yang free..so bole je donlot..

saya gunakan bila nak baca yaasin..:) malas nak bangun amek surah yaasin dalam laci bilik..capai je ipad kat sebelah :) mudah :)

bole jugak donlot al-quran dengan terjemahan sekali..sambil mengaji sambil baca terjemahan ..alhamdulilah semua perkara dipermudahkan..

9 comments:

mama rifQy said...

canggih kan skang ni.Macam2 hadooo...heehhe...kite ni xmampu pon lagi nak daoatkan ipad!!

shark said...

mama rifqy : ala bole tu akak..menabong skit2 :)hehe

Dalila Hamid said...

senangkan......... smua dihujung jari... boleh jugak belajar2

syahirah said...

wah canggih2..
betul.. rmai yg upload mcm2 lagu..knape x upload surah2 alQuran an..kena la manfaatkn sumenya ^ _ ^

Saddila said...

nak suruh mak belikan . senang je bawak g skolah :))

.: iEyLa :. said...

teknologi bukan tuk keseronokan je kan kak..
at least ade jugak kemudahan tuk ilu akhirat..

Nafisya Ismail said...

mmg canggih.. nk jugak lah mcm ni! heheh

Mama Likha said...

dunia skrg ni advance dah.... kan?

shark said...

mama likha : mmg!!

nafisya : hahha sila2 beli ;p

ieyla : betul dik :)

saddila : hahhaa..bawak pi skolah x jadi blaja dik..semua kengkawan kerumun jakun mau tgk hahha ;p

syahirah : betol2..asik2 upload lagu..apload ayat quran plak kan :)

dalila : hahah semua diujung2 kuku ;p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...