instagram

Tuesday, December 6, 2011

kedai mee kari tak dak nama ;p

salam all :)

oleh kerana tuan tanah blog ni amatla suka makan..maka jom kita tgk apa plak gerai sedap kali ni :)

gerai ni dekat je dengan rumah saya..2 minit sahaja dan ditepi jalan besar Bukit Kemuning..:)tapi apa yg pelik pasal kedai makan ni ialah dia macam tak der nama la..haishhhh tak tau nak ckp nama kedai apa..tp kalo nak cari orang akan cakap kedai mee kari Jalan Bukit Kemuning je..tak rasa cam ada nama spesifik untuk kedai ni..

kedai ni ada jual laksa penang, mee kari, mee sup dan soto..semua RM3.00 sahaja..recommended sebab memang sedap :)

ada jugak pisang goreng dan kopok lekor yg lazat..seriusss goreng pisang dia sedapp..hurrrmmmppp

ais jagung blended

goreng pisang dan kopok lekor RM2.00
mee kari RM3.00


7 comments:

.: iEyLa :. said...

uiisshhh...terliur tgk mee kari tuh...
kne g umah akk la ni mksudnye klu nak rse??hikhik

Qaseeh Tolia said...

Ishhh bila la nak blh g sana nihhhh..slurpppp

Cik tikah said...

sedapnya mee akri tuh kak shark! dah lama x makan mee kari :)

rara pinkmafia said...

teringin pulak tgk mee kari tu.

NoorGie said...

wah..da mee kari looks delicious la....kena buat nih hahaha

Dalila Hamid said...

nampak sedap mee kari tu... meleleh ayaq liuq..hhee

Animexited said...

wow nice food!!i like it!!!have a nice day visit me back http://animexited.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...