instagram

Sunday, November 20, 2011

vitamin E softgel kolagen - Testimonial 2

salam all :)

saya ada satu testimonial dari customer yang dah guna sebotol vitamin E softgel kolagen ni..maknanya dia dah guna 10 biji la..dan kesannya sangatla memberangsangkan..

pada saya kesan dia sekejap je kalo konsisten pakai sebiji sehari sebelom tidur..dan oleh tu..kalo ada sesapa yang berminat nak cuba bole terus call saya atau sms di nombor 0162334145 :)

kesannya pasti tak mengecewakan..dan saya jugak masih terus menunggu testi2 customer yang dah cuba :) tak sabar mau tengok kesannya..:) hihi

tengss aifa sebab sudi kongsi gambar!!:)
sebelom penggunaan!!
selepas penggunaan :)

4 comments:

Cik tikah said...

kalau jerawat batu berkesan x kak shark?

Nicaa said...

nak free ! hehe. collagen bg ilang jeragat x de ke?

Azham Vosovic said...

akak...harganya berapa?

shark said...

cik tikah: bole la kalo nak try cik tikah,semua jenis kulit bole :)

nicaa : hg mmg selalu tak malu,mau free..lubang idong bole la ;p

azham: rm 25 sebotol sepuluh biji :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...