instagram

Friday, November 11, 2011

Fruit Cocktail :) yummy..

salam all :)

Mase raya aidiladha 3-4 hari lepas, rajin pulak nak buat fuit cocktail :)..sedap dan mudah je kan..

senang je mahu bikin ini fruit cocktail..bahan2 nya ialah susu cair, susu pekat, air putih dan buahan dalam tin :)

cara buat sangat senang macam makan kacang ;p mula masukkan susu cair dlm satu jag diikuti dengan air putih, ikut suka hati anda nak letak byk mana,nak pekat cemana..kalo saya buat tak dela pekat sgt..:) oleh kerana susu cair tidaklah manis maka letakkan la gula secukup manis tekak anda..saya malas mau kacau gula jadi saya masukkan susu pekat manis..beli je kat econsave ..MURAH!

agak2 dah cukup manis pastu masukkan la buah-buahan dalam tin..SIAP! mudah dan pantas..:) ngeeee..nak lagi sedap masukkan ketol ais takpun boh je dlm peti sejuk..minum sejuk2 mmg nyaman tekak yer :)LAYANNNNN...



sedia di minum :)

4 comments:

.: iEyLa :. said...

menu wajib time raye...
sedapp..dpt minum time cuaca panas lg best ni kak..hihi

adarnadzmie said...

sejuk tekak akak tgk fruit cocktail shark buat ni...hehe

Cik tikah said...

sdapnya. pos 1 jug kat umah cik tikah, boleh? hehe

Dalila Hamid said...

uikk.. simplenya.. leh cuba nnti.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...