instagram

Tuesday, November 8, 2011

Aidiladha 2011

salam all :)

salam aidiladha dari saya :)

Tahun ni aidiladha seperti tahun2 sebelumnya, beraya kat rumah sendiri je..malas plak mahu balik kg..;p lagi plak mama saya akan ke sini minggu depan..sepupu mau melangsungkan perkahwinan :)

jadi saya pun malas mahu balik ke kg halaman..

cerita raya..ermm masak mee kari di pagi raya :)wuishhhh sedappp gilerr kot..sampai 2 hari makan kekdahnya..bagi kat jenjiran rasa pahtu ajak kawan baik kat rumah ni mai makan ;p..bole dikatakan bermakna jugak raya aidiladha tahun ni yer ;p

percayakah saya yg masak mee kari itew?? hihi..mestilah tak kan..kak ipar sebelah umah yg tolong masak..saya hanya tolong tengok dan tolong potong bahan ;p ngeeee

the mee kari :)
laksa penang kak fida jugak bagi :) rexeki harimau ni 
rendang ayam kak fida bagi :)
ini budak mengacau saja keje ;p

10 comments:

Azham Vosovic said...

mee kari n laksa...

my fevret....

sedapnya!

shark said...

azham : seriusss sedap hokay!!haha..nt kalo akak buat lagi,akak jemput mai umah eh ;p

diana said...

akak pun masak mee kari..sampai mak mertua suruh buka kedai la..hehehehh..
bangga diri!!:p

Cik tikah said...

salam aidiladha jugak :)

adarnadzmie said...

sedappp2 nyaaa juadah raya shark... terliur tau...hehe

Syieda™ said...

sedap nye akak...!!! ^_^

budak kacau tu comey la..^_^

fiQ'Ra said...

warghhh... laksa laksa....

Cik Nurul said...

Salam Aidil Adha... ^^ sonok tak raye?

~ kite buat sate..sonok wooo! =)

ummiarissa said...

saya nampak je juadah makanan sedap-sedap kat blog terus follow...biarlah dapat tengok je tak dapat merasa...

~Sya~ said...

huh..sedapnya hidangan raya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...