instagram

Thursday, October 13, 2011

shoping kecil kecilan di Nilai 3

salam all :)

entry malas2 yer..bukan nak menunjuk ke hape kongkonon hebat membeli belah di Nilai 3..tak der pun,just nak share barang apa yg sempat dibeli dgn wang yg tak berapa banyak..konsep orang miskin bershoping la ni..sebab rasanya semua tau barang kat Nilai 3 mmg murah2 dan mampoo beli..tak der hebatnya pun nak menunjuk dlm blog kan..;p ekekekke..:)

Sementelah plak mak pak saya datang cni untuk convo adik saya tu,bawakla depa jalan2 Nilai 3 ni..bukan selalu pun kan ;p bapak saya beli surah yasin dgn lukisan2 untuk ditempek di dinding rumah, mak saya sebok cari cadar and pasu ..

saya beli toto(comfomter),beli cadar sekali dgn sarung bantal, beli pasu kayu konon2 nak hias rumah ala2 eric leong ;p..beli bunga kayu2 nak isi dalam pasu tu pastu beli rak yg konon2 bole letak mcm2 bende dalam nya ;p muhahahah...bunga2 inggeris konsepnyer..

tak tau la,saya mmg suka sungguh hias rumah..penyakit yg semakin seriussss dgn wang yg tak berapa byk dlm poket ;p


aaa..kat bawah ni voucher yang Puan Normah guna untuk membeli belah di Jakel :) 50% diskaun untuk semua item..yay!!ngeee..dan masih berbaki 1 voucher lagi sehingga ujung bulan ni..

8 comments:

TS said...

uhuk2...sempena hari warga emas ok...lalala...
ptot pon sy x g..hihi..

adarnadzmie said...

kecil2 pun banyak jugak tu dik...hehe..

shark said...

ieyla : ishh sebok je budak kecik ni..

adarnadzmie : haahhaha tp murah2 jah ;p

Unknown said...

ini bukan kecil2 an ni..riban2 dh nie he3

Cik tikah said...

ni besar besaran dah kak shark. haha...

shark said...

khairul : huh mana ada riban wei, hg ni gebang aihh ;p

cik tikah : haahha ;p

Ztee_Azwanis said...

heeee... seronoknye sopeng2 kat nilai3... kite dh berminggu2 ajak encit suami pegi, tk smpat2 lagi.. hobi kita sama lah, hias rumah :p


salam kenal dr mama likha :)

shark said...

mama likha : mmg best,murah :)i loike!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...