instagram

Monday, October 17, 2011

seluar baru alibaba ;p

salam all :)

sekarang tengah gedix berphotogedix dengan seluar baru..aishhhh..tak beli kat kedai,buat sendiri..;p ekekek..

bukan saya jahit sendiri tapi saya mintak taylor kat rumah saya tolong jahitkan..kak syida namanya,apa yg saya suka kak syida ni jahitan dia sangat kemas dan siap pada masa yang ditetapkan..:)harga plak berpatutan la..

saya mintak dia jahit 2 helai..testing katanya ;p..kain saya beli kat nagoya..:)

ada tak sesapa mau beli..angkat tangan!!;p


picture : kredit to tinesh a/l ranjit singh :)

5 comments:

TS said...

cun!!!

oya said...

kilattnya..

adarnadzmie said...

nice la seluar ali baba ni... bare rm upah buatnya dik???...

shark said...

ieyla: tengkiu :)

oya: hahha..kilat sbb satin :)

kak normi : upah tak leh habaq kat cni,nt saya email akak ye :)

Unknown said...

oh...seluar kembang tu heheh...kawan2 pompuan kt kolej sy slalu pakai heheheh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...