instagram

Sunday, August 21, 2011

rumah saya dah bersedia untuk raya..anda bagaimana??


salam all :)

saje nak buat entry mengarut skit..sebok kemas rumah itu ini..sana sini..maklumla nak raya kan..;p

buang sawang yg dah bersawang..mop sikit2 lantai berhabok..lap kabinet yg terpercik minyak..ohhh tp langsir tak tukar baru..malas plak nak pi beli..nt raya tahun depan baru tukar yer..3 tahun sekali konsepnyeerr..;p hehe

ala kemas sikit2 je pun..bukannya raya kat rumah ni pun..raya kan kat kampung..:) yaya...saya asyik kira hari je nak balik kampung..saya rindu sama mama saya..yay!!

Kalo tiada aral yg melintang, hari jumaat selepas berbuka saya terus pecut balik kampung yay!! tak sabar hokay..;p mama, saya nak order menu berbuke bole??;p

13 comments:

Nica said...

cantiknyaaaaaaaaaa rumah... rasa macam nak p melompat2 ataih sofa pastu main lampu pastu guling-guling ataih kapet, pastu nak main tutup buka tv.. (okay, melampau ni)

slamat hr raya! hehe

rumah mama cik puan kat mane ye? okay, sila jgn lempang saya....!

shark said...

huhu..hg mmg buasss ;p...

bukan nak lempang..nak terajang je.bole ;p

Adam Haiqal said...

cantik rumah :)

senydream said...

cantiknyer umah..:) buat umah terbuka x nanti?

Cik tikah said...

wah, x sabar raya nampaknya. hehe... cantik2!!

beLLa said...

waaa! chantiknya rumah. nak dtg beraya nty ley? agak2 dpt dwet raye tak? ;p

shahrihan said...

wahh..semangat nk raya yer...cantik umah...
Selamat hari raya...hehe :)

Shifa said...

wahhh santek! ni semangat nak mengemas dtg gak!

shark said...

syifa : hahha..sila semanagt yer sbb nak raya sudah ;p

shahrihan : tengkiu..selamat hari raya maap zahir dan batin :)

bella : mehla raya,sure dapat duit raya..jgn risau hehe :)

cik tikah : tengkiu :)

senydream : tengkiu seny, insyaAllah kalau tak der aral melintang :)

adam : tengss adam :) slamat hari raya :)

zente said...

shark yg langsir + pengantung tu bape kos..sy nak buat kat bilik saya..hehehe

shark said...

zente : langsir tu dlm 30 hengget je..penggatung tu lebih kurang sama gak harga dier :)

atie aizam said...

kemas umah shark.. umah saya kurang sikit dari kapal pecah hahaha... kemas hanya bertahan 5 minit jerk

shark said...

kak atie : muhahaha...anak kecik lg..tunggu besaq skit siapla dia tolong saya mengemas jugak :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...