instagram

Monday, August 22, 2011

kuih hasil ehsan orang


salam all :)

cemana persiapan raya..??hari ni dah masuk hari ke-22 kita berpuasa..menahan lapar dan dahaga :) lagu raya pun dah byk pasang kat corong radio :)

tang baju raya tu rasanya dah complete kot..tapi tang kuih raya tu ishhhh..taktau nak beli kuih apa..;p seperti tahun2 sebelomnya, saya rembat je kuih yang mama buat..selalunya almond london dgn tart nenas :)

tahun ni mama cakap macam tak sempat nak buat kot (berdoa semoga mama sempat!!) hehe..sebab dok sebok mengemas rumah yang baru renovate ;) wahhh kemain ;p

kuih raya dengan kepek pisang tu ialah hasil ehsan kakak ipar dan kawan opis En.J..tengkiu :) jadila..banyak2 pun bukan ada sapa nak makan..;p sudahnya masuk tong sampah ..

daaaa..selamat berpuasa :)

8 comments:

khairul said...

bes nya raya dlm rumah baru renovate tu :)

rara pinkmafia said...

ehsan pon nasib ada dr tak de =)

Solihahazahar said...

cepat jee mase berlalu kann T___T

Ibnu Siswoyo said...

Bersiap-siap untuk berhari raya ya...
Selamat hari raya

adarnadzmie said...

kerepek pisang tu memang favorite akak... nk sket...hehe

Cik tikah said...

alahai kerepek pisang. sodapnyaaa!! :D

atie aizam said...

sape lah yg sudi bagi saya kueh raya agaknye yer hihi..

shark said...

kak atie : ada rexeki tu nanti :)haha

cik tikah : mmg sedap..krupp kruppp :)

adarnadzmie : mmg sedap..makan sambil tgk tv

ibnu : selamat hari raya tuk awak jugek :)

solihah : mmg...sebulan tu kejap jek :(

rara : byk rexeki :)

khairul : hahaha :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...