instagram

Monday, July 11, 2011

dari michelin ke yokohama

salam all :)

Hari tu kan saya citer pasal tukar tayar kan..ha nila citernyer...

Jalan2 cari tayar bermula di seksyen 15 shah alam..tak der yg berkenan terus ke klang, ada tapi harga kureng baik..sudahnya carik kat area umah jek, Jalan Bukit Kemuning..

Tukar tayar yg asal yg dah 3 tahun guna which is Michelin..dah koyak rabak sampai..huhu

tukar tayar yokohama...seketul tayar harga kat kedai ni RM300..kat kedai lelain kami tanya dalam harga RM360..hukhuk mahal kot sebab nak tukar 4 bijik sekali..

tengok sportrim pun ada offer harga bagus..angkat sekali hanya pada harga RM150..murah amat..:)

kire kedai ni offer harga termurah :)alamat kedai ada kat bawah..

puas hati
the address

4 comments:

Mrs Najib said...

harus diwar2kan kpd hubby nie lagipun tayar keta wan pun dh botak juge...hari 2 break mengejut siap berasap lagi...giler bunga dh haus botak kepala mau tukar 8 tayar sekali gus...huhu

shark said...

Mrs. Najib : hahha..mmg,sebelom tukaq tayar tu mau kene menabung dulu kot hahha..lepas dah tukar tayar,rasa ringan je bwk kete :)

shark said...

waaaa
boleh main drift ler pasni:p

shark said...

HAHAA..bole2 :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...