instagram

Tuesday, July 12, 2011

HondaJet

salam all :)

Saya dapat booklet dari Honda..macam selalu ada byk info kat dalam..contoh, latest kete Honda yg ada dalam pasaran Malaysia, ada jugak racing car..

Kali ni Honda ada Jet ..wohooo..macam manarik kan jet persendirian gitu..aaaaa kalo anda2 semua ada cukup budget, bole pi booked seketoi jet kat Honda..tadak hal punya ;p mak mmg tak mampoo dah ;p

Harga depa tak tulih la plak..:)cer google tengok baper la rege nya ;p

Gambaq jet tu ada kat bawah ni haaa..:)

2 comments:

ekmal said...

ingat lg x iklan nissan yg kapal terbang tu? x slh sy iklan tu kapal terbang tu amek enjin nissan cefiro pastu terbang..ni lbh kurang la kot..hehe

shark said...

hehe..tak pasti la ekmal honda buat cam tu ke tak..kene research ni..;p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...