instagram

Thursday, February 23, 2017

Dannet & Co, Kulim

assalamualaikum kawan2 blog kesayangan..
semoga diberi kesihatan yang baik juga hari ni :)
ada cerita nak share..bole la merapu sikit kat blog kan..
hehe.. :)

well, minggu lepas saya pulang ke kampung halaman..
bila nak blk kampung, perasaan tu lain macam kihkih..
rasa macam nak balik terus dok kampung..
tak best betul la dok shah alam..kahkah..
bole cam tu..
tp tula, tak de rezeki la dok kampung, kalo dapat lak keje area kulim hi-tech tu kan..
hishhh layann tu..
tapi tak pernah pun dapat keje area sana..haihh..
takpala..rezeki saya tersurat di bandaraya PJ..apakan daya ;p lol
bersama kenangan manis hari2 menempuh jem di federal hiway tu..
begitu lah kan hidup, tak semua yg kita mimpikan berakhir dengan kenyataan..
kahh ;p

malam sabtu, keluar makan bersama famili di pekan Kulim..
Kulim je pun, tak yah nak jauh2 sangat..buat letih je nanti ;p
mula2 pergi satu kafe hipster nama apa ntah..tp panas wei..
terus keluar hahaha..
then cari tempat yg sejuk skit lah..
ada ekon besaq so bole la sembang dan berlama lamaan di sana..

terus adik saya cakap..Dannet & Co..
dah sampai depan restoren mesti dlu mendapat kelulusan saya..hehe
dah diluluskan baru leh masuk..
naseb tak ramai org..

menu pilihan tak banyak..dan more to western n italian style..
ada bruschetta la, ada wrap la, sandwish and egg benedict :)
menu nasi pun ada..
we oll tekak melayu, so nasik wajib..nasi goreng go with chicken chop grilled..
saya order fish sandwish..okla overall, sedap dan bole tahan..
servis pula tidaklah lambat sangat..
tapi tak tahulah kalo ramai org kan..

Details restoren if u oll berminat nak terjah :)
Address: 66, Persiaran 1, Kampung Kelang Lama, 09000 Kulim, Kedah, Malaysia
Phone: +60 4-408 0660
Hours:
Open today · 12–10PM

Daging salai masak lemak

fish sandwish







gambar from gugel

oklah..setakat tu dlu..
berjumpe di next entry
salam n takecare kawan2 :)

6 comments:

Unknown said...

Beb~
aku gi keje naik lrt dah. laluan baru. ko tak lepas ke naik lrt gi keje? kot2 ko ade naik lrt gi keje jumpa aku bleh laga2 pipi wehhh. hahahahaha

aku kalo gi makan pon mmg carik kedai ade ekon. almaklumlah org terlebih gebu nih kuat peluh. nak makan pon x selesa. huhuhuhu. menu nye nampak meriah jugak tuh. bil meriah x? kah kah kah kah

shark said...

lol hahha..
aku nek kete wei..koser nak berdiri nek lrt kahhh..;p
meriah jugak bil ..bayar pejam mata ;p

Unknown said...

nampak sedap2 menu2 yg ada dalam gambar. nyum.

LYAfrina said...

Wahh..menarik menu2 dia .. Skarang byk sgt restoran hipster2 ni

OKje said...

Style sekarang mmg pergi kafe hipster je ye Shark.... tak main dah retoren Cik Jah katanya hahaha....
Makanan nampak sedap.
Entah bilalah hakak nak sampai Kulim agaknya

teratak si faqir ilmu said...

sedapnya tengok... is/kak is folo sini na... 821 (^___^) salam ukhwah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...