instagram

Wednesday, June 25, 2014

Jam tangan menarik buat lelaki dan perempuan di ZALORA

(Sponsored Post by ZALORA)

salam all :)
Entry kali nih nak ajak u olss shoping online hehe..
shoping raya konsepnya..(mampoo ko nak shoping, puase pun belom kan ;p)
hehe..

Zaman sekarang yang serba moden lagi canggih ni, banyak benda kita boleh buat dengan menggunakan teknologi. Contohnya shopping. Kalau dulu kita perlu keluar untuk beli sesuatu tapi sekarang semuanya boleh dibeli secara online. Hatta makanan sekalipon sekarang ni bole dibeli secara online..hanya dengan menunggu dirumah, barang yang di order sampai ke muka pintu :) mudah kan??

Online shoping boleh dibuat hampir di mana-mana sahaja  asalkan ada computer, laptop or smartphone. Bagi mereka yang gilakan peranti canggih pula akan merasakan mempunyai alatan seperti itu akan memudahkan hidup kerana  boleh install mobile app website online shopping Malaysia dan beli secara online dengan gadget tersebut. Cool bukan?


Di luar sana terdapat banyak website online shopping Malaysia yang menawarkan pelbagai jenis fashion item dengan harga yang cukup berpatutan. Cakap apa sahaja yang anda mahu pasti akan boleh dibeli secara online! Daripada baju ke kasut, handbag sehinggalah ke aksesori semuanya tersedia untuk lelaki dan wanita. Antara jenis-jenis akesori yang sangat popular dalam kalangan orang kita ialah jam tangan, bracelet, cincin, anting-anting dan macam-macam lagi.

Jika anda mencari jam tangan yang murah apa kata dapatkan di website online shopping Malaysia. Ini kerana banyak blogshop Malaysia atau website di luar sana yang menawarkan pelbagai koleksi jam tangan wanita dan lelaki secara online.


Antaranya ialah Zalora Malaysia. Sebagai destinasi online fashion terkemuka di Malaysia mereka begitu peka dengan kemahuan dan permintaan para pembeli jam tangan. Dengan itu mereka telah membawa masuk banyak jenis jam tangan online kedalam website mereka dari pada pelbagai jenama terkenal. Apa yang lebih menarik ialah anda boleh beli jam tangan murah dengan harga yang cukup berpatutan di sana. Jom apa kata beli JAM TANGAN murah di Zalora untuk dipakai pada Hari Raya akan datang!

kat bawah ni website zalora pada sesiapa yg belom pernah shoping kat sana..oleh kerana saya jenisan yang kaki shoping online, so ZALORA ni bukan sesuatu yang asing bagi saya :)

sebelum ni asik shoping baju dan seluar kali ni bole shoping jam tangan pulak..ada harga serendah RM50 untuk jam tangan di ZALORA ni..
so beli la mengikut budget masing2..:)



website ZALORA ni jugak bole diakses menggunakan peranti mobile phone seperti iphone or android phone..
kekdahnya sebelum tidur or ketika dalam toilet sekalipun bole shoping..janji ada phone canggih dengan line internet yg superb hehe..:)



Jom online shoping dengan ZALORA !:)
takecare kawan2 ..
bye!:)

6 comments:

safurara said...

amboi.sponsor post.best ni!

Unknown said...

n3 sponser eh??
masyuk lah lepas nih..
tahniah2

Norliza Nordin said...

untuk aneka pilihan baju kurung di ZALORA pulak boleh usha kat sini ^^
http://sinarcintaku.blogspot.com/2014/06/aneka-pilihan-baju-kurung-murah-dari.html

adarnadzmie said...

terbaik la shark...dpt sponsor dr zalora...:)

lieyalatif said...

wow duta zalora nieh...

serius smart n cun jam tangan nih....cantik berkenan gak lieya tgk...

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kak.. wahh lawa jam! salam ramadhan ~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...