instagram

Thursday, July 4, 2013

polish kereta buruk kami

salam all :)
minggu lepas..
jalan2 habeskan duit yang x seberapa untuk baju raya yang biasa2 saja..
untuk anak paling penting..
dan kedua penting pula ialah ayah dan ibunya semestinya ;p
hehe..

lepas itu, singgah cuci keta yang berhabuk dan kotor macam baru lepas selam dalam selut ..
selalu pun memang cuci keta kat cni jugak..
kalo u all biasa mesti tau kan area usj tepi highway tu..
alaa cuci keta lalu dalam mesin bulu2 pusing2 tu ;p
tau khannn khannn ;p

dah tu..
dah alang2 basuh..
kilatkan sekali..
5 tahun usia kereta..
x pernah pun kilatkan dia..
kesian dia..
dah la itam..berkarat pula ;p

setelah dikilatkan..
maka memang dia betul2 berkilat..
seriusss...
ini memang betul2 berkilat..
terharu saya melihat perubahan dia..
terus sayang ketat-ketat..
hehe ;p

6 comments:

.: iEyLa :. said...

fuiyooo..leyh jd cermin dah...

shark said...

kahkahkah..tu la pasai..;p

lieyalatif said...

lieya pun suke pi cuci kete kat autowash tu...jakun sbb tgk air sembur2..sabun berbuih dari dlm kete haahahahaah...dayyan laa suke tgk..

ye la shark..bekilat hah terus....baru rase konfiden bawak kete berkilat ni kan....rase diri mcm comel ajek heheheehheh

aanie said...

kete sy pun dah 6 thn x penah kilatkan dia...sian dia...

Zura@Iwan said...

berkilat keta..
sekali utk raya la ni..hehe...

Nafira usof said...

sesekali hantar kereta masuk SPA.. hehehe.. dh lama sgt berkhidmat.. kasi reward lah~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...