instagram

Wednesday, May 15, 2013

suka sangat nak naik bot..

salam all :)

citer jalan2 ni dah basi pon..
hehe..
cume sempatla snap beberapa keping mase pegi sekejapan ..
sempat pegi menara taming sari dengan river cruises je..
ok la..
nama pun sehari je kan..:)

naik river cruises tu pun sebab kesian kan nely sebenarnya..
suka sangat nak naik bot katanya..
hari2 yang dia ckp ialah nak pi umah maktok, nak adik (hehe ;p bole2 dalam proses ;p), nak naik bot dengan nak pi skolah...
hari2 nyanyi bende yang sama..
haih..;p



2 comments:

izan mama mia said...

wah cantik view... suka eks budak tecik tu naik bot,..kalau mia... naik bot sampai xnak turun..tu yg parah n payah haruuuu

Nafira usof said...

teringin gak nak naik bot tuh~ selalu tgk blogger wat n3 pasal naik bot nih. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...