instagram

Saturday, May 18, 2013

Pecel Lele Lela

salam all :)
jalan2 cari makan berlaku pada hari guru..
bukan bersama guru2..
tapi bersama rakan sepejabat yang semua bertutup kelapa ehh kepala..
:)

dekat2 saja makan pun..
time lunch yang hanya sekangkang semut..
1 jam mana cukup nak drive, makan mengumpat dan upload gambaq ke facebook, itu belum lagi masuk nak tag org sana cni ;p
hehe..;p

kali ni makan di Pecel Lele Lela..
ambek hang nama nya..
;p hehe
di Kota Kemuning berdekatan dengan Mohd Chan..
kami segerombolan pegi seramai 11 orang..
mcm2 order..

ada ayam penyet, ada lele sambal merah, ada lele mayonis dan ada ayam penyet sambal hijau..
rasanya??
sedapla..bole tahan..
tapi Wong Solo lagi menang di carta hati saya ;p hehe :)

ok mari sama2 makan di sini..
kedai baru bukak so warna cat di dinding juga bergemerlapan menyilaukan mata..
ok..apa menarik kat cni??

pada hari lahir anda..bole makan free kat cni..tp kene tunjuk kat pengenalan..warga mesia la..
indon bangla nepal vietnamies ai tatau..kene tanya dulu ye ..
lagi satu ..sapa yang nama nya Lela..bole makan free kat cni..aspalela..lelawati..siti lela..
arr semua bole kot..
hehe..
baguih kan..
ok pada sapa2 yang masih tercari2 nama anak yg sesuai, bole la letak lela..
pastu nt bole dpt makan free kan ;p
haihh..macam2 ;p


2 comments:

mama ila said...

sedappnya...saya suka ayam penyet..hehe

lieyalatif said...

Ramai gak bagi review sedap mkn kat sini...lieya nak cube sgt2 sbb lieya peminat penyet2 ni...heheheheh...tgk deco kedai menarik...menu pun nampak sedap2 ni....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...