instagram

Friday, April 19, 2013

sihat

salam all :)
lama tak ke udara..
harap sehat hendaknya seperti saya disini ;)

dah seminggu saya pulang ke pangkuan rumah terchenta..
maka selepas 3 hari pembersihan rumah dijalankan..akhirnya rumah bersih kembali seperti sediakala ;)
cehh baget rumah sentiasa bersih ke ape ;p

baiklah..
alhamdulilah..kesihatan saya baik seperti sediakala..
masih ada sikit2 batuk tapi ok la..
bole berjalan laju dan langsaikan kerja2 rumah..
adik saya selamat pulang..
terima kasih banyak kat dia..
jadi pembantu rumah untuk 3 hari yang dahsyat..;p

zaila call saya x angkat hari tu..
awak bole call balik sahabat bila awak senang..
saya tunggu..:)
terima kasih kepada kawan2 yg mendoakan saya..:)



2 comments:

TS said...

hope kakak saye ni sentiasa sehat...

Wonderful Life with Mary Kay said...

Alhamdulillah..sihat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...