instagram

Thursday, November 1, 2012

raya qurban saya..

salam all :)

cemana raya haji u olss?? saya balik kg raya haji tahun ni..
kalo tak, tak pernah balik pun..raya je kat shah alam..:)

syukur tahun ni dapat balik kampung..lama jugak 5 hari..
biasala kalo balik kampung..ada pesta makan2..

ada ketupat pulut dengan rendang daging..
Puan normah masakkan mee kuah terbaikkk dari ladang...
ada lagi ayam masala, daging rebus cecah air asam..terbaikkkk jugakk!!

macam biasa jalan2 raya saya bermula dengan ke rumah tok saya di parit buntar
esoknyer ke rumah tok ayah saya di bukit mertajam..
menu makan2 ialah laksa rendang dan mee rebus :)

perut saya buncit kalah mengandung 6 bulan..;p
baiklah bila pulang ke rumah nt saya pasti akan diet ;p pastiiiii...


x banyak gambar yg saya snap sebab kamera x bawak pun..
terlupe sebab serunuk sangat nak raya kekdahnya ;p
pokok anggur tuan hasim pun saya lupa nak snap..

yang penting saya dapat makan ikan sepat dan talapia dari kolam ternakan itu ;p
siap bawak balik ke shah alam lagi :) 


saya tak sehat hari ni..
demam sebab lantak makan macam2..
haihhhh..
bye u olss :)
tc..

2 comments:

.: iEyLa :. said...

get well soon kakak cayunk...
makan ubat tau..

shark said...

ieyla:orite!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...