instagram

Thursday, October 18, 2012

jumpe kawan lama..:)

salam all :)

Lepas keje tadi terus rushing ke IOI Mall Puchong, nak jumpe kawan kerja tempat lama..
sampai skang kami masih kontek2 koling2 tanya kabar..:)

makan kat restoren kegemaran Kenny rogers..
biasela..bila jumpe kengkawan lama..
sembang2 sambil ngumpat2 eh eh ;p

dah lama jugak rasanya tak makan pakcik kenny ni..:)
bawak nely skali..
jarang tinggal anak..biasanya kemana pun sampai ke pejabat buat OT pun anak saya heret sekali..





dah makan banyak kenyang pulak..
mata amat layu nak teruskan tulis term paper..

tapi kene buat jugak sebab sabtu ni dah nak hantar..
naseb baik tak kene present..;p
selamat malam u ollss :)

4 comments:

misshannajr said...

best dapat jumpa kawan2 lama..mula la keluar cerita bukan bukan hehe

Gieyana said...

Bestnyer dpt jumpa kwn lama...:-)

Abie Shidah Ad said...

Syok nyerr....!!!!!! Kita pon nak jumpa kawan2 lama gak nie .. tapi kene tunggu balik Singapore lah bulan Nov nanti.. hehehehe.... :)

.: iEyLa :. said...

baiknye mummy nely..
kuar mesti bwk nely kan..
bile nk bwk "kakak" nely ni plak??hiks..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...