instagram

Wednesday, September 26, 2012

sedapppp giler kot..

salam all :)

Kelmarin kawan opis saya, antonia bawakan kek..
kek yang mana resepi dia saya yg suggestkan..:)

dan dia buat sangat jadi dan sangattttt sedapppppp hokayyyyyy!!!
soft cotton japanese cheescake..
amek resepi kek ni kat blog kak ana yg sangat superb orgnya tang masak2 ni :)
tabik hormat sama dia..:)

dan pagi2 lagi saya sudah brekpes ni..
jangan jeles u olsss..sedapp giler kot..
kalo saya nak cube try test..boleeeee...tapiiiiii..

saya kene beli mixer dulu..;p
saya mana ada mixer kat rumah..;p
makloomla x pandai buat kek ke kukis ke dan yg seangkatan dengannya la..;p
saya akan cube sebaik mungkin untuk buat..;p
doakan saya kawan2..;p kuang kuang kuang ;p

sedappppp wooooo ;p
devil cake..kat blog kak ana jugek :)
saya sakit perut..2 hari dah..
rasanya sebab melantak pedas dengan asam byk sangat..

rasa saya asam epal tu buat perut saya sangat memulas..;p
hadoooilla..;p
bye u olsss :)

8 comments:

Mag said...

arghhhh...macam sedap,tp kene dietttt

shark said...

farah : bukan mcm tapi mmg ;p

-iLLa- said...

huhh coklat leleh! suka!!

miss cloudy said...

salam singgah... wahhh terliurrr..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

vavavava...sedap sgt ,sy pn tgh lapar ni..

TS said...

whoiishh...nyesal tgk entry nih...hihi

tiefazatie said...

adui la..sedap!

Unknown said...

Alooooo sedapnya :( nak sikit :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...