instagram

Monday, September 24, 2012

rojak asam buah


salam all :)

salam isnin..:)
monday blues lah katakan ;p

ahad lepas saya layan asam buah ni..
cara nak buat senang je..
buah ni campuran buah epal hijau and merah..manga or jambu batu..or suka hatilah u olss nak letak buah apa tapi pelisssss la bukan buah dorian kot ;p

lepas dah potong semua buah menjadi dadu..gaulkan dengan asam boi warna merah dan asam putih yang panjang2 tu..alamak saya tatau la plak nama dia..
so lebih kurang macam dlm gambar nila...
sedap wooooo!!:)

pastu letak sekejap dlm peti ais sebelum dimakan didepan tv sambil layan HBO..:)
try la kawan2 :)


weeken saya sangat bosan dirumah..
kemas rumah dan layan nely..
pi kelas balik kelas then tido..
apala naseb ;p

7 comments:

Zura@Iwan said...

tk penah try lg nie...rasa tliur la plak..hehe

shark said...

zura : hheehehe..misti try :)

Gieyana said...

bestnyer..:-)

shark said...

gieyana..: jom try :)

khairul said...

ini klu wife sy nampak..hmmm

Ija Abdullah said...

hi shark,

first time i tgk rojak buah yang ada epal merah. Bestnya!

adarnadzmie said...

mok buyong tingin ni..cam ner..nak buat malasss.... hehe....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...