Monday, September 10, 2012

edisi mengemas kabinet dapor

salam all :)

Lepas raya baru sibuk nak kemas kabinet dapo..sebelum ni asik bertangguh-tangguh plus malas..
sebelum mula kelas minggu depan lebih baik saya kemas mana yg patut..
nt dah mula kelas memang ape bende pun x sempat nak buat (sidai kain sambil buat assgnment ;p)

kabinet atas microwave tu sebenarnya memang agak sepah dengan cawan2 hadiah mase kawen dulu..
x penah bukak tengok pun apa ada dalam..
dah sememangnya kemas kabinet..terus bukak semua cawan2..cuci bersih2 dan susun dalam kabinet..

nampak lebih kemas dan teratur..
x semak perut tengok ;p hehe

buang kotak2 semua..amek cawan2 nya sahaja..
basuh cawan2 dan keringkan..selagi x basuh dan kemas2 semua ni, rasa mcm kabinet tu penuh dengan benda yg x perlu..
rak cawan..tp bahagian bawah saya letak mangkuk 
rak cawan ni memang dah ada sekali dengan kitchen kabinet..
saya request siap2 masa mula2 nak buat dulu..
so senang nak susun cawan2 yg melambak itu..

separuh ada dalam rak cawan ni..
separuh susun elok2 kat kabinet atas..
kotak2 yg x perlu sila buang jauh2..;p

akhirnya saya lega tgk kabinet sudah bersih..
bole baca buku dengan tenang pasni :)

kemas sudah..:)

salam syawal 23 u olss :)

6 comments:

aanie said...

sy punye kc xleh nak susun camni sb x muat..kc muat2 utk brg2 dapur je....

Zura@Iwan said...

br buka adiah kawen tue...hikss

lega la kemas dh kc yer...rumah sy...adeiii...kc penuh..huhu

Ija Abdullah said...

byknya your camans!!! :)))

NURULHANIF said...

wah comelnya.. dah kemas

.: iEyLa :. said...

kemasss...pasni nelly tlong plak.. :)

Mummy Adriana said...

ehhh teko ros tu kita pon ada :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...