instagram

Sunday, July 1, 2012

red bull lah ..

salam all :)

Selama saya idup 28 tahun ni, x penah pun rasa air red bull ni..seriusss..
tapi ntah macam mana, mase pegi mobil berdekatan rumah nak beli pearl kacip fatimah tapi dah habes..

demi nak jugk tenaga tambahan kononnya nak siapkan proposal ..tepaksa beli air red bull ni..
ya ampun manis nak mampo**..
tapi telan jugak ;p

pada saya berbanding red bull ni, pearl kacip fatimah lebih baik...minum red bull ni mengantuk jugk bila tengah malam tp pearl bg saya tenaga ..x ngantuk dan masih bole tahan sampai tengah malam..
x bagus minum red bull selalu u ollss..
manisss gel..mau dapat kencing manis x pasal2 ;p

ok..setelah semuanya selamat..maka saya x minum lagi air ni..;p
len kali bila terpakse je ;p


bye u olss..
esok ahad kemana?
shoping??
jumpe lagi..:)

10 comments:

khairul said...

esok nk tiidoq jer kt rumah

Cik tikah said...

org kata blh minum tpi jgn selalu mnum. x elok tpi tikah pun suka air ni gak. hahaha

Ali Jasni said...

mau kencing manis layan red bull ni

khairul said...

jarang sgt minum red bull ni

khairul said...

jarang sgt minum red bull ni

shark said...

abg khairul : minum bila keadaan memaksa..ececehhh ;p

cik tikah : akak x suka la..manis amat

ali : tu la pasal kan

NURULHANIF said...

xpernah lg minum red bull tu.. Huhu

.: iEyLa :. said...

huhu...ngntuknye ari ni..
nak redbull sket..hiks..

Aida Omar said...

dulu selalu minum air redbull nie.. kalau abah aida beli aida tukang tompang.. hehe.. tapi macam kurang je sikit fungsinya.

tiefazatie said...

dulu2 kot ada rasa ayah punya..
skrg nie..xingat dh rasa die..haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...