instagram

Wednesday, July 11, 2012

penapis air lagi

salam all :)

rasa mcam dah 3-4 kali kebelakangan ni basuh baju macam kotor je..ada minyak2 dan kesan air kotor..x tau la mana punca..

check punya check rasanya memang air kotor la..kadang2 bila nak basuh tangan kat sinki pun air kaler coklat tanah baik punya kuar..

pastu terpaksa la kot pasang pulak penapis air untuk basuh baju..so lokasi filter air tu bersebelahan la dengan mesin basuh..

murah je En.J kata..x sampai pun 100..tiada upah pasang sebab mak dapat laki superman kekdahnya..semua dia bole buat sendiri ;p

apa brand pun x tanya tapi untuk penapis air untuk minum kami guna Rubine..:)
setakat ni memang ok la..:)


7 comments:

.: iEyLa :. said...

kena ade penapis ni kan kak..
kalau x memang kotor la air..

nurdani said...

kat rumah pun saya guna penapis air.

Cik tikah said...

terpaksa la kan. nak buat mcm mne..

Zura@Iwan said...

asslm...

tk 5 jap :)

sorry ek br ada masa jejak blog awk...thks siggh blog zura@iwan yer...

kt umah pon ada plan nk amik penapis air...skrg kalau air mineral tu...mmg sll g topup yg kt tong besar tu..taruk duit syiling...huhu

Alin Marlini said...

bagus pasang sendiri..jimat..

khairul said...

kecut perot klu tgk kaler kuning berkarat kt filter tu kan

Joanna Yunus said...

betul tu kalau tak ada kat rumah benda ni memang air dia....macam teh susu....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...