instagram

Thursday, June 14, 2012

langsir baru

salam all :)

ok ini sesi menayang langsir baru..tak mo tgk pi jauh2 yer ;p hehe..
baru siap dan En.J pi ambil kat umah mak saya..
kebetulan plak outstation kat perlis..so mase nak balik singgah sekejap amek langsir..:) yay!!

tema warna ialah ungu gelap..
raya tahun ni pun rasa macam nak kaler ungu jugak tapi cerah sketla..
design langsir saya yg bagi so tukang jahit ialah ibu terchenta :)

dalam bilik belum gantung lagi sebab dh x larat mlm tadi..
so sempat gantung sliding door dengan pintu bilik je..
ruang tgh dan dapor pun belum jugak..
so bila dah siap gantung nt bole amek gambar lg :)


tata..jumpe lagi :)

9 comments:

Farah Shamsudin said...

sangat cantik ok!

.: iEyLa :. said...

fuiyooo...santekkk hokeyy.. :p

aanie said...

cantiknya....
warna ungu ye? nampak mcm grey....

Diari Liza said...

wah wahhh..beraya sakan la thn ni dgn langsir baru hehhee :)

adarnadzmie said...

wahhh... cantik langsir ko shark...sedondon ngan alas meja...hehe...

Mama Likha said...

waaa class !! langsir raya lah ni yerrr :)

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

awat x gantung time nk raya????

Cik tikah said...

comel la kak shark :)

Izan Ishak said...

sangat2 cantik... nak raya nanti dah tak penatlah nak gantung langsir bagai kan.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...