instagram

Thursday, June 21, 2012

dah siap gantung

salam all :)

kasi tayang langsir baru belom habeskan..;p
so habeskan di entry ni ;p

baru berkesempatan untuk gantung diruang tengah..
kene jugak letak kat tengah ni sebab ruang tamua saya ada akon..
kalo x letak, ruang tamu lambat nak sejuk ..

jadi bila pasang akon saya akan tutupkan dgn langsir ni so cepat sejuk :)
kat dapor saya sebelum ni letak curtain tikar yg bole tarik2 mcm kat opis tu..
so kain ada lebih..bole buat utk dapo juge :)

orite..selesai sudah acara menghias rumah..bole raya dengan tenang..ehhh???;p
puase ganti pun belom habes sudah berangan nak raya?? ;p



jumpe lagi next entry :)

9 comments:

adarnadzmie said...

wahhh dah cantik yer... nak gi beraya umah shark la klu mcm nie...hehe..nak tgk langsir baru...haha

.: iEyLa :. said...

uit kak...ganti pose cpt!!!

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

mak aiihhh...cntiknye langsir..

Mama Likha said...

haha raya dgn tenang ye !

kakchik@ella said...

wah Shark. KC baru terpk psl langsir semlm, Shark gantung sudah. Alahaiii ... ketinggalan sgguh KC. hehehe.

Gieyana said...

design curtain tue menarik ah..tgh survey nk buat curtain gak nie..:-)

Farah Shamsudin said...

cantik curtain ni.. nak datang beraya la nanti.. harus belek curtain cantik ni.

khairul said...

sory lama x singgah

Cik tikah said...

cantik!! hijaunya rumah kak shark. hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...